Management de proiect

Sisteme personalizate

  • Oferim sprijin de organizare în următoarele domenii: sistemul informatic, depozitul, procesele de lucru şi domeniul administrativ. La firma noastră în ultimii 20 de ani s-a acumulat o bogată experienţă în domeniul logisticii şi a informaticii. Oferim rezolvări complexe la cerinţele ivite bazându-ne pe specialiştii noștri, dar în cazul în care este nevoie, ne putem baza pe parteneri, colaboratori şi subantreprenori din domeniu.
  • Bineînţeles, realizăm şi personalizarea sistemului informatic. Pentru dezvoltări folosim metodologia creării de prototipuri, a cărei idee de bază este perfecţionarea continuă a prototipului prin implicarea maximă a utilizatorilor şi supravegherea continuă, până la produsul finit.  Metodologia pune accentual pe colaborarea strânsă cu utilizatorul şi este sprijinit în totalitate de sistemul Magic în care este dezvoltat PharmaLog. Magic, prin prescurtarea ciclului de dezvoltare a sistemului şi eliminarea codificării în sensul tradiţional, cu o funcţionalitatea integrală sofisticată, multiplică semnificativ eficienţa programării si credibilitatea acesteia.
  • Putem să convertim bazele de date create anterior de clienţii noştri în noua baza de date.
  • Se asigură instruirea utilizatorilor, a conducerii şi a administratorilor de sistem. Instruirea se face în mai multe grupe de utilizatori, până la însuşirea utilizării în mod independent a programelor modulelor sistemului.
  • La go-live-ul sistemului, specialiştii noştri sunt prezenţi (management de implementare). Reuşita utilizării cu
    succes este asigurată prin prezenţa specialiştilor noştri timp de mai multe zile (sau chiar săptămâni!), până când utilizatorul stăpâneşte în siguranţă acest sistem.
  • Prin sistemul web de helpdesk, dezvoltare proprie, clienţii noştri au posibilitatea să urmărească proiectele noastre noi aflate in curs.
  • Printre serviciile oferite de firma noastră se află şi satisfacţia cerinţelor de utilizator nelegate strict de sistemul logistic, cu ajutorul subantreprenorilor noştri. Aceste cerințe includ livrarea de software (sisteme financiar-contabile, sau alte sisteme administrative), livrarea de echipamente hardware (servere IBM; HP; Sun sau altele, echipamente de comunicare, echipamente de coduri de bare) sau chiar instalaţii de depozitare, soluţii de organizare al depozitului (diferite tehnologii de depozitare, control electronic al procesului de colectare).

 

Hosting – Sisteme SaaS

Pachetul general de servicii recomandat utilizatorilor care au decis folosirea sistemului PharmaLog în sistem hosting, pentru perioada implementării de sistem:

  • Evaluare cerinţe utilizatori, prezentare sistem
  • Câteva adaptări conform specificului firmei
  • Implementare sistem
  • Convertirea datelor (primite în structura potrivită) în baza de date al sistemului PharmaLog.
  • Instruirea viitorilor utilizatori al sistemului
  • Un test realizat înaintea go-live, în mediul de utilizare
  • Management de implementare – la go-live este prezent un colaborator de-al nostru
  • Manualul de utilizare al sistemului PharmaLog, validarea şi documentarea domeniilor legate de asigurarea calităţii.
 

.

.

.

.