Administrare soft – support

Pe timpul utilizării sistemelor noastre oferim servicii de mentenanţă, cu următorul conţinut:

Sisteme personalizate

  • Garanţie continuă,
  • Asigurare capacitate de dezvoltare
  • Hotline
  • servicii “remote service” , adică administrarea de la distanţă al sistemului
  • acces la sistemul Helpdesk,
  • Documentaţii – validare module sistem,
  • Posibilitate dezvoltare exclusivă,
  • Tarife zilnice preferenţiale

 

Sisteme Hosting – SaaS

  • În scopul exploatării sigure al sistemului asigurăm un specialist pregătit pentru împlinirea serviciilor de administrator de sistem, care va asigura administrarea serverului şi a staţiilor de lucru în timpul orelor de serviciu.
  • Garanţie continuă.
  • Asigurare capacitate continuă de adaptare şi dezvoltare al sistemului PharmaLog.
  • Hotline
  • acces la sistemul Helpdesk,
  • Tarife zilnice preferenţiale,
  • Disponibilitate anuală medie de peste 99% al serverului şi a reţelei

.

.

.

.