MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU O LANSARE REUȘITĂ
Implementare sistem PharmaLog
Pe lângă furnizarea sau închirierea softului nostru, desigur ne angajăm să furnizăm servicii complete de implementare, cu toate componentele acesteia, și – după punerea în funcțiune – servicii de asistență și monitorizare a sistemului.
Partenerii noștri pot urmări prin sistemul nostru helpdesk proiectele de implementare, lucrările ulterioare și cerințele de dezvoltare.
6 SERVICII, 1 PACHET
Ce oferim pe parcursul implementării?
Serviciul nostru de implementare a sistemului este un pachet complet, care conține următoarele componente.
Evaluare
Evaluăm cerințele de utilizator, condițiile necesare pentru punerea în funcțiune și modificările care se impun. Specificăm sarcinile specifice de realizat, calendarul și bornele pentru implementarea proiectului.
Administrarea datelor istorice
Efectuăm convertirea bazei de date create anterior a clienților noștri într-o nouă bază de date.
Testare
Etape de testare variabile din punct de vedere al complexității, al mediilor și a profunzimii: Teste IT, de integrare și de lansare. Planuri de testare – documentare – validare.
Servicii suplimentare
Pachetul de servicii „standard” poate fi suplimentată prin furnizarea dispozitivelor legate de PharmaLog, precum și servicii suplimentare. Acestea pot fi de ex. furnizarea dispozitivelor hardware (ex. terminale RF, cititoare coduri de bară) sau chiar furnizarea echipamentelor pentru depozit și a soluțiilor de organizare a depozitelor.
Personalizare software
În acest stadiu are loc personalizarea, crearea conexiunilor de sistem specifice clientului (interfețe către alte sisteme și dispozitive), și dezvoltarea funcțiilor diferențiate pentru fiecare utilizator. De-a lungul acestor sarcini de dezvoltare, ne concentrăm pe relaționarea strânsă cu utilizatorul.
Pregătire
Ne angajăm să oferim instruirea utilizatorilor, administratorilor de sistem și managerilor. Instruirea se efectuează în cadrul mai multor grupuri și continuă până când utilizatorii devin competenți în a utiliza fiecare program în modulele relevante ale sistemului.
Gestionarea implementării
Colegii noștri vor participa la lansarea sistemului atâta timp cât este necesar. Suntem prezenți fizic până când utilizatorul poate utiliza sistemul cu încrederea și siguranța necesară.
6 SERVICII, 1 PACHET
Ce oferim pe parcursul implementării?
Serviciul nostru de implementare a sistemului este un pachet complet, care conține următoarele componente.
Evaluare
Evaluăm cerințele de utilizator, condițiile necesare pentru punerea în funcțiune și modificările care se impun. Specificăm sarcinile specifice de realizat, calendarul și bornele pentru implementarea proiectului.
Personalizare software
În acest stadiu are loc personalizarea, crearea conexiunilor de sistem specifice clientului (interfețe către alte sisteme și dispozitive), și dezvoltarea funcțiilor diferențiate pentru fiecare utilizator. De-a lungul acestor sarcini de dezvoltare, ne concentrăm pe relaționarea strânsă cu utilizatorul.
Administrarea datelor istorice
Efectuăm convertirea bazei de date create anterior a clienților noștri într-o nouă bază de date.
Pregătire
Ne angajăm să oferim instruirea utilizatorilor, administratorilor de sistem și managerilor. Instruirea se efectuează în cadrul mai multor grupuri și continuă până când utilizatorii devin competenți în a utiliza fiecare program în modulele relevante ale sistemului.
Testare
Etape de testare variabile din punct de vedere al complexității, al mediilor și a profunzimii: Teste IT, de integrare și de lansare. Planuri de testare – documentare – validare.
Gestionarea implementării
Colegii noștri vor participa la lansarea sistemului atâta timp cât este necesar. Suntem prezenți fizic până când utilizatorul poate utiliza sistemul cu încrederea și siguranța necesară.
Servicii suplimentare
Pachetul de servicii „standard” poate fi suplimentată prin furnizarea dispozitivelor legate de PharmaLog, precum și servicii suplimentare. Acestea pot fi de ex. furnizarea dispozitivelor hardware (ex. terminale RF, cititoare coduri de bară) sau chiar furnizarea echipamentelor pentru depozit și a soluțiilor de organizare a depozitelor.
LANSARE DE SISTEM FĂRĂ DIFICULTĂȚI
Colegii noștri cu mai multe decenii de experiență în implementare știu exact ce este necesar și când pentru lansarea cu succes a unui sistem
Distribuitorii de medicamente nu pot să-și permită nici măcar câteva ore de indisponibilitate, și prin urmare, dacă sistemul vechi se oprește vineri seara, noul sistem trebuie să funcționeze luni dimineață fără probleme majore.
Procedeul de implementare a sistemului
Evaluare preliminară
Primul pas este evaluarea cerințelor de utilizator și condițiile necesare pentru punerea în funcțiune.
1
Întocmirea unei liste de adaptări
Întocmim o listă de adaptări care conține schimbările necesare și upgrade-urile de sistem.
2
Încheierea unui acord
Pregătim o ofertă pe baza evaluării preliminare și a listei de adaptări, iar după ce aceasta se acceptă și se încheie acordul, poate începe munca efectivă.
3
Urmărirea planului de proiect
După încheierea contractului se elaborează un plan etapizat de proiect, cu borne de referință care conduc la punerea în funcțiune.
4
Urmărirea planului de proiect
Monitorizăm planul de proiect agreat, cu consultări zilnice și săptămânale despre:
execuția adaptărilor
consultări cu utilizatorii
conversia bazei de date
pregătirea administratorului de sistem
pregătirea utilizatorilor și a conducerii
testare
5
Punere în funcțiune
La finalizarea cu succes a procesului de testare, sistemul se pune în funcțiune, utilizatorii îl pot utiliza în siguranță.
6
Pentru a afla mai multe despre produsele noastre, contactați-ne și cereți ofertă
Nu ezitați să ne sunați pe numărul
+40 365 410 305
sau să ne scrieți la
office@pharmalog.ro