Implementare sistem

Management de proiect PharmaLog de la acceptarea ofertei până la punerea în funcțiune

Rendszerbevezetés
MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU O LANSARE REUȘITĂ

Implementare sistem PharmaLog

Pe lângă furnizarea sau închirierea softului nostru, desigur ne angajăm să furnizăm servicii complete de implementare, cu toate componentele acesteia, și – după punerea în funcțiune – servicii de asistență și monitorizare a sistemului.

Partenerii noștri pot urmări prin sistemul nostru helpdesk proiectele de implementare, lucrările ulterioare și cerințele de dezvoltare.

6 SERVICII, 1 PACHET

Ce oferim pe parcursul implementării?

Serviciul nostru de implementare a sistemului este un pachet complet, care conține următoarele componente.

Evaluare

Evaluăm cerințele de utilizator, condițiile necesare pentru punerea în funcțiune și modificările care se impun. Specificăm sarcinile specifice de realizat, calendarul și bornele pentru implementarea proiectului.

Administrarea datelor istorice

Efectuăm convertirea bazei de date create anterior a clienților noștri într-o nouă bază de date.

Testare

Etape de testare variabile din punct de vedere al complexității, al mediilor și a profunzimii: Teste IT, de integrare și de lansare. Planuri de testare – documentare – validare.

Servicii suplimentare

Pachetul de servicii „standard” poate fi suplimentată prin furnizarea dispozitivelor legate de PharmaLog, precum și servicii suplimentare. Acestea pot fi de ex. furnizarea dispozitivelor hardware (ex. terminale RF, cititoare coduri de bară) sau chiar furnizarea echipamentelor pentru depozit și a soluțiilor de organizare a depozitelor.

Personalizare software

În acest stadiu are loc personalizarea, crearea conexiunilor de sistem specifice clientului (interfețe către alte sisteme și dispozitive), și dezvoltarea funcțiilor diferențiate pentru fiecare utilizator. De-a lungul acestor sarcini de dezvoltare, ne concentrăm pe relaționarea strânsă cu utilizatorul.

Pregătire

Ne angajăm să oferim instruirea utilizatorilor, administratorilor de sistem și managerilor. Instruirea se efectuează în cadrul mai multor grupuri și continuă până când utilizatorii devin competenți în a utiliza fiecare program în modulele relevante ale sistemului.

Gestionarea implementării

Colegii noștri vor participa la lansarea sistemului atâta timp cât este necesar. Suntem prezenți fizic până când utilizatorul poate utiliza sistemul cu încrederea și siguranța necesară.
6 SERVICII, 1 PACHET

Ce oferim pe parcursul implementării?

Serviciul nostru de implementare a sistemului este un pachet complet, care conține următoarele componente.

Evaluare

Evaluăm cerințele de utilizator, condițiile necesare pentru punerea în funcțiune și modificările care se impun. Specificăm sarcinile specifice de realizat, calendarul și bornele pentru implementarea proiectului.

Personalizare software

În acest stadiu are loc personalizarea, crearea conexiunilor de sistem specifice clientului (interfețe către alte sisteme și dispozitive), și dezvoltarea funcțiilor diferențiate pentru fiecare utilizator. De-a lungul acestor sarcini de dezvoltare, ne concentrăm pe relaționarea strânsă cu utilizatorul.

Administrarea datelor istorice

Efectuăm convertirea bazei de date create anterior a clienților noștri într-o nouă bază de date.

Pregătire

Ne angajăm să oferim instruirea utilizatorilor, administratorilor de sistem și managerilor. Instruirea se efectuează în cadrul mai multor grupuri și continuă până când utilizatorii devin competenți în a utiliza fiecare program în modulele relevante ale sistemului.

Testare

Etape de testare variabile din punct de vedere al complexității, al mediilor și a profunzimii: Teste IT, de integrare și de lansare. Planuri de testare – documentare – validare.

Gestionarea implementării

Colegii noștri vor participa la lansarea sistemului atâta timp cât este necesar. Suntem prezenți fizic până când utilizatorul poate utiliza sistemul cu încrederea și siguranța necesară.

Servicii suplimentare

Pachetul de servicii „standard” poate fi suplimentată prin furnizarea dispozitivelor legate de PharmaLog, precum și servicii suplimentare. Acestea pot fi de ex. furnizarea dispozitivelor hardware (ex. terminale RF, cititoare coduri de bară) sau chiar furnizarea echipamentelor pentru depozit și a soluțiilor de organizare a depozitelor.
LANSARE DE SISTEM FĂRĂ DIFICULTĂȚI

Colegii noștri cu mai multe decenii de experiență în implementare știu exact ce este necesar și când pentru lansarea cu succes a unui sistem

Distribuitorii de medicamente nu pot să-și permită nici măcar câteva ore de indisponibilitate, și prin urmare, dacă sistemul vechi se oprește vineri seara, noul sistem trebuie să funcționeze luni dimineață fără probleme majore.

Procedeul de implementare a sistemului

Evaluare preliminară

Primul pas este evaluarea cerințelor de utilizator și condițiile necesare pentru punerea în funcțiune.
1

Întocmirea unei liste de adaptări

Întocmim o listă de adaptări care conține schimbările necesare și upgrade-urile de sistem.
2

Încheierea unui acord

Pregătim o ofertă pe baza evaluării preliminare și a listei de adaptări, iar după ce aceasta se acceptă și se încheie acordul, poate începe munca efectivă.
3

Urmărirea planului de proiect

După încheierea contractului se elaborează un plan etapizat de proiect, cu borne de referință care conduc la punerea în funcțiune.
4

Urmărirea planului de proiect

Monitorizăm planul de proiect agreat, cu consultări zilnice și săptămânale despre:
  • execuția adaptărilor
  • consultări cu utilizatorii
  • conversia bazei de date
  • pregătirea administratorului de sistem
  • pregătirea utilizatorilor și a conducerii
  • testare
  • 5

    Punere în funcțiune

    La finalizarea cu succes a procesului de testare, sistemul se pune în funcțiune, utilizatorii îl pot utiliza în siguranță.
    6

    Pentru a afla mai multe despre produsele noastre,
    contactați-ne și cereți ofertă

    Nu ezitați să ne sunați pe numărul
    +40 365 410 305
    sau să ne scrieți la
    office@pharmalog.ro