NU-I LĂSĂM SINGURI PE CLIENȚII NOȘTRI CU PROBLEMELE LOR
Suport sistem PharmaLog
Pentru sistemele noastre personalizate instalate pe serverul clientului, după punerea în funcțiune și ca parte a unui acord separat, oferim servicii de mentenanță partenerilor noștri.
Acest serviciu oferă o siguranță generală clienților noștri, asigurându-le de existența unui furnizor de servicii pe termen lung care va întreține, va dezvolta sistemul de gestiune depozit și logistică achiziționat, efectuând adaptările conform reglementărilor ANM.
Un alt aspect important și avantajos pentru utilizator este că se poate adresa cu întrebările sale unui coleg dedicat care este familiarizat pe deplin cu specificul clientului; va avea mereu de la cine să ceară un sfat dacă întâmpină un obstacol în munca sa.
OFERIM
Ce conține serviciul general de asistență sistem
Garanție permanentă
Controlul documentat al versiunilor
Documente de validare
Hotline
Asigurarea capacității permanente pentru sarcini de personalizare și dezvoltare
Acces sistem helpdesk
OFERIM
Servicii speciale suplimentare pentru sistemele hosting
Pentru sistemele noastre în regim hosting, pachetul de servicii include asistența sistemului, în cadrul căreia asigurăm și un specialist cu pregătire în efectuarea sarcinilor de administrator de sistem.