BAZAT PE 30+ DE ANI DE EXPERIENȚĂ ÎN SECTOR
Optimizăm procesele în depozite de dimensiuni medii și mari
Planificarea și optimizarea unui depozit farmaceutic este o sarcină pe care o întâlnim frecvent, de exemplu când se construiește și se reorganizează un nou depozit, când crește sau scade rulajul, când încep sau se sfârșesc perioadele de reduceri, sau la începutul și încheierea sezonului.
Întrebările frecvente sunt, de exemplu:
- Câte locații trebuie create?
- Ce tipuri de locații sunt necesare?
- Unde trebuie plasat fiecare produs?
- Câți colectori trebuie angajați?
- Bazat pe rulajul actual al depozitului, care va fi timpul de colectare?
Noi vă ajutăm să găsiți răspunsul la aceste întrebări!
În mai mult de treizeci de ani, compania noastră, pe de o parte, a acumulat experiență semnificativă în aceste domenii, iar pe de altă parte, a stabilit relații strânse cu reprezentanții numeroaselor arii specializate legate de acestea.
Bazându-ne principal pe experții noștri proprii, dar – când se impune – pe partenerii noștri, putem oferi soluții complexe tuturor cerințelor care apar.
OFERIM
Optimizarea depozitelor cu următoarele componente
Activitatea noastră, dedicată complet sau parțial sistemului de logistică, poate cuprinde următoarele servicii
Personalizarea sistemelor IT
Organizarea fluxului de lucru
Proiectarea și implementarea tehnologiilor de depozitare
Proiectarea proceselor logistice din depozite
Selecția și livrarea echipamentelor electronice care sprijină colectarea produselor
Ce primiți în cadrul serviciului?
După cumularea și analiza datelor istorice de rulaj și de altă natură din lunile și anii precedenți, precum și evaluarea și proiectarea în comun a fluxului de lucru, depunem o propunere pe baza unei expertize care conține următoarele documente:
- planul informatic al depozitului,
- descrierile și diagramele funcționale pentru fluxul de lucru în depozit,
- fișele de post pentru angajații depozitului,
- diagrama funcțională a miscării produselor,
- documentele tipizate corespunzătoare fluxurilor de lucru,
- secvența gestionării documentelor,
- formarea locațiilor, repartizarea produselor la locații, trasarea și stabilirea căilor de parcurgere,
- lista datelor din nomenclator care trebuie încărcat obligatoriu,
- gestionarea ambalajelor (lăzi de transport, paleți, ambalaje din depozitul rece etc.),
- gestionarea deșeurilor,
- inventar.